احتکار 400میلیونی روغن خوراکی

احمد عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش‌ نظارت‌ ماموران بر اماکن عمومی یک منزل مسکونی که اقدام به احتکار مواد غذایی کرده بود شناسایی شد.

وی تصریح کرد: پدیده احتکار یک جرم اقتصادی است و متاسفانه افراد محتکر با انبار کردن مواد غذایی یا کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تعادل بازار را بر هم زده و موجب کمبود کالاها در بازار می‌شوند که این مسئله آرامش روانی مردم را بر هم می‌زند و موجب افزایش قیمت‌ها می‌شود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به شناسایی یک باب منزل مسکونی که اقدام به احتکار مواد غذایی می‌کرد، خاطر نشان کرد: با دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار مواد غذایی از نوع روغن در یک واحد مسکونی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره نظارت پلیس اطلاعات قرار گرفت.

به گزارش فارس،عباسی ادامه داد: ماموران انتظامی پلیس اطلاعات استان با تحقیقات انجام شده و بررسی موضوع موفق شدند این منزل مسکونی را که اقدام به انبار مواد غذایی احتکار شده به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال کرده بود شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی منزل مسکونی مذکور را مورد بازرسی قرار دادند.

به گفته وی در بازرسی از این واحد مسکونی دو هزار و 220 قوطی روغن جامد به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال که به صورت نامتعارف و غیر مجاز احتکار شده بود کشف و شخص محتکر برای سیر مراحل قانونی تحویل سازمان تعزیزات حکومتی شد.

وی همچنین از کشف 8 هزار لیتر سوخت قاچاق در شازند خبر داد و گفت: ماموران شازند موفق شدند در راستای طرح برخورد با قاچاق فرآورده‌های نفتی خارج از شبکه توزیع، در محور اراک- ازنا از یک دستگاه نیسان مقدار دو هزار لیتر نفت سفید قاچاق کشف و ضبط کنند.

به گفته وی در یک عملیات دیگر نیز ماموران ایستگاه بازرسی توره در محور اراک‌، بروجرد تعداد سه دستگاه خودرو نیسان را که همزمان در حال حرکت به سمت استان‌های غربی بودند توقیف و در بازرسی از بار آنها مقدار 6 هزار لیتر نفت سفید قاچاق، کشف و ضبط کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 1411
بازدید کل : 71786
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket